Ανακοινώσεις σε συνέδρια και ημερίδες
2013: Σχολικός εκφοβισμός και διαπολιτισμική εκπαίδευση. Στην ημερίδα της Δράσης 2 του “Διάπολις” “Σχεδιάζουμε, αναπτύσσουμε, υλοποιούμε καλές πρακτικές”. Υπό δημοσίευση
Περίληψη: Διερεύνηση στάσεων και ανίχνευση προβλημάτων σχετικά με φαινόμενα εκφοβισμού, μέσα από ειδικό ερωτηματολόγιο που κατασκευάστηκε για μαθητές δημοτικού της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. Ευαισθητοποίηση των μαθητών μέσα από παράλληλες δράσεις με σκοπό την πρόληψη της σχολικής διαρροής και αποτυχίας, του στιγματισμού και της απομόνωσης του ατόμου, στοιχεία έντονα σε διαπολιτισμικά περιβάλλοντα
2013: Από τις λέξεις στα κείμενα και από τα κείμενα στις λέξεις. Στο 7ο Συνέδριο μεταπτυχιακών φοιτητών και υποψήφιων διδακτόρων. Αθήνα, ΕΚΠΑ. Υπό Δημοσίευση.
Περίληψη: Πρωτόκολλο κατασκευής και αξιολόγησης διδακτικού υλικού για μαθητές της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας. Χρήση του διαδικτύου για εύρεση κειμένων, αξιολόγηση καταλληλότητας με ποσοτικά και ποιοτικά κριτήρια, αξιοποίηση υπάρχουσας γλωσσικής τεχνολογίας (πχ δείκτες αναγνωσιμότητας), παρεμβάσεις στα κείμενα, διδακτική αξιοποίηση με στόχο το λεξιλόγιο.
2008: Λανθάνουσες γλωσσικές διαταραχές και μάθηση. Στο Διεθνές Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας: «Σχολική ψυχολογία: Αναγκαία για την ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης», Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Εργαστήριο Ψυχολογικής Έρευνας. Ηλεκτρονική Δημοσίευση
2008: Διαταραχές της εικόνας του σώματος και μαθησιακές δυσκολίες. Στο Διεθνές Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας: «Σχολική ψυχολογία: Αναγκαία για την ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης», Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Εργαστήριο Ψυχολογικής Έρευνας.
Περίληψη: Διερεύνηση στάσεων και ανίχνευση προβλημάτων σχετικά με φαινόμενα εκφοβισμού, μέσα από ειδικό ερωτηματολόγιο που κατασκευάστηκε για μαθητές δημοτικού της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. Ευαισθητοποίηση των μαθητών μέσα από παράλληλες δράσεις με σκοπό την πρόληψη της σχολικής διαρροής και αποτυχίας, του στιγματισμού και της απομόνωσης του ατόμου, στοιχεία έντονα σε διαπολιτισμικά περιβάλλοντα
2013: Από τις λέξεις στα κείμενα και από τα κείμενα στις λέξεις. Στο 7ο Συνέδριο μεταπτυχιακών φοιτητών και υποψήφιων διδακτόρων. Αθήνα, ΕΚΠΑ. Υπό Δημοσίευση.
Περίληψη: Πρωτόκολλο κατασκευής και αξιολόγησης διδακτικού υλικού για μαθητές της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας. Χρήση του διαδικτύου για εύρεση κειμένων, αξιολόγηση καταλληλότητας με ποσοτικά και ποιοτικά κριτήρια, αξιοποίηση υπάρχουσας γλωσσικής τεχνολογίας (πχ δείκτες αναγνωσιμότητας), παρεμβάσεις στα κείμενα, διδακτική αξιοποίηση με στόχο το λεξιλόγιο.
2008: Λανθάνουσες γλωσσικές διαταραχές και μάθηση. Στο Διεθνές Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας: «Σχολική ψυχολογία: Αναγκαία για την ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης», Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Εργαστήριο Ψυχολογικής Έρευνας. Ηλεκτρονική Δημοσίευση
2008: Διαταραχές της εικόνας του σώματος και μαθησιακές δυσκολίες. Στο Διεθνές Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας: «Σχολική ψυχολογία: Αναγκαία για την ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης», Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Εργαστήριο Ψυχολογικής Έρευνας.
Σεμινάρια & έργα
- Ψηφιοποίηση και επισημείωση με χρήση ειδικού λογισμικού κειμένων της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας για το έργο “Greek Corpora”. Επιστημονικός υπεύθυνος Γ. Μικρός, Καθηγητής Τμήματος Ιταλικής και Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Φιλοσοφική Σχολή, Πανεπιστήμιο Αθηνών.
- Ανάπτυξη λεξιλογίου στην Ελληνική ως δεύτερη γλώσσα: Ζητήματα μεθοδολογίας της έρευνας . Διπλωματική εργασία. Εποπτεία: Μ. Ιακώβου.
- Εκπαιδευτική τεχνολογία και οπτικοακουστικά μέσα. (2010) Κατασκευή εκπαιδευτικού σεναρίου για τη διδασκαλία της ΝΕ ως δεύτερης γλώσσας και ένταξή του στην ψηφιακή τάξη. Βασικό εργαλείο που επιλέχθηκε: pb wiki. (http://goo.gl/60fgRP). Μεταπτυχιακό σεμινάριο. Εποπτεία Κ. Μακρή, Ν. Γιαννούτσου, Χ. Κυνηγός.
- Η σύνταξη της Νέας Ελληνικής: οι "να προτάσεις". (2010) Μεταπτυχιακή Εργασία. Εποπτεία: Α. Τσόκογλου
- "Να προτάσεις". Διεκπεραιωτικές Δραστριόητες για την διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. (2010). Μεταπτυχιακή εργασία. Εποπτεία: Σ. Μπέλλα.
- Στρατηγικές του διδάσκοντος στην αρχή του μαθήματος (2009). Μεταπτυχακή εργασία. Εποπτεία: Μ. ακώβου & Π. Κοντός.
- Χρήση θεματοποιημένων σωμάτων κειμένων για την επιλογή και διδασκαλία του λεξιλογίου της ΝΕ ως δεύτερης γλώσσας (2009) Μεταπτυχιακή εργασία. Εποπτεία: Μ. Κακριδή
- Υποβοηθούμενη από Υπολογιστή εκμάθηση της Γ2. (2009) Computer assisted language learning. Κατασκευή και παρουσίαση μιας πλήρους διδακτικής ενότητας για την εκμάθηση της ΝΕ. Εποπτεία: Φ. Χαραλαμποπούλου.
- Η Μεσσηνιακή Διάλεκτος (2005). Mελέτη μορφολογίας (αδημοσίευτη). Επίβλεψη: Δ. Δελλή Συλλογή επιγραφών και υλικό μελέτης
- Η Αργολική Διάλεκτος (2006). Το φωνολογικό σύστημα. Επίβλεψη: Δ. Δελλή
- «Θέματα αυτοπάθειας και αλληλοπάθειας στα Νέα Ελληνικά»
- Αποθετικά ρήματα. Η περίπτωση της Νέας Ελληνικής (2007). Επίβλεψη: Γ. Κατσιμαλή.
- «Η σημασία της Κρίσιμης Περιόδου για ανάπτυξη της όρασης και την κατάκτηση της γλώσσας: μία συγκριτική μελέτη». Επίβλεψη: Β. Τσακάλη
- «Πτώση και χαρακτηριστικά του Υποκειμένου σε να-συμπληρωματικές προτάσεις: κριτική παρουσίαση των δύο βασικών απόψεων στο θέμα και αποτίμηση των προτάσεων με βάση την θεωρία του Landau»
|